Svar på kommentar

Anonym om Dagens ridpass:
Vad har du för ridstövlar? :)

Jag har 3 par ridstövlar, ett par pioneér ridstövlar som är storlek 36 som tyvär är trasiga och lite försmå. Har också ett par vinterridstövlar ifrån mauntaihorse som jag värkligen kan rekomendera, ett stort plus för att dom är så himla snygga dessutom och VARMA. Fast dom är inte lika varma efter ett tag. Har ett par tretorn advance också som jag nu fått splitt nya, så jag säljer alltså inga tretorn, dom är supersköna och grymmt snygga, kärlek till dem!
(Klickbara bilder)

                                  
Tretorn Advance                        Pioneér stöveln                   Mauntainhorse vinterstövel


Kommentarer
Postat av: Viccan

Jag har oxå sånna mauntainhorse vinterstövlar :) Dem är så OTROOOOOLIGT sköna ;) hihi. <33

2010-12-25 @ 11:31:32
URL: http://ahlberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0