låten <3

Jag älskar verkligen, bättre än orginalet på love the way you lie. Igår fick jag rida på Dulon med bett igen efter han dragit ut 2 tänder hos tandläkaren och oj vad fin han var. Han gick så som när det har gått bäst innan, så himla nöjd. Han var inte alls tung och inte stark och jag behövde knappt ha någonting i handen alls i slutet, han var lite jobbigare i början men det kan bero på att jag ridit på hackamore i 2 veckor. Han var grym, nu ska jag till stallet och rida och jag berättar senare om hur det gick. Vet att jag ska göra ett videoinlägg men kameran på datorn vill inte funka eller jag vet snarare inte hur man andvänder den.
älskar när eminem sjunger.


Kommentarer
Postat av: Viktoria Ahlberg

Gud vad kul Ebba! :D <3

2011-01-17 @ 07:15:39
URL: http://ahlberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0