Blandat

Är inte i skolan idag, känner att jag skulle behöva plugga massor hemma ist för att få mer gjort dessutom. Sen lite senare ska jag åka till rimbo till min UNDERBARA kompis som jag typ aldrig träffar då tiden inte räcker inte riktigt. Ska hinna rida också, tror jag ska rida på ängen och kanske låta honom vara lite mer fri. Igår red jag i ridhuset, det gick inte speciellt bra. Han vart as jobbig ibland och drog upp huvudet och sprang, han är jätte konstig ibland, ibland får jag röra han med skänkelt utan att han viftar på svansen och börjar springa och skit och ibland när jag gör galoppskängel så kickar han samtidigt som han tjuter, någon som kan ge mig tips?
Vad vill ni att jag ska skriva om, kommentera gärna det.
PUSS

(bild på mig och casio, min gamla foderponny)


Kommentarer
Postat av: Nora

ee asså du har inte bloggat på ett tag, snälla gör det !

PUSS

2010-11-13 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0