Hos Johanna

Förlåt för dålig uppdatering. (om allt blir felstavat i texten, kan jag faktiskt skylla på min data som är helt slut)
I Tisdags sovde jag iaf hos Johanna med amanda, det var kul. Iaf om Alexnadra hade kommit hade det varit ännu roligare. Men aja íaf, vi skulle köra anden i glaset jag och Amanda bara för att Johanna var så jäävla feg. Tror ni att det funkade eller, no way. Det funkade inte någonstans, tillslut provade vi att dra den själva till start, men som om det funkade liksom. Vi var hos johanna och i hennes hus sprakade det lite, så när det lät en gång flyger både jag och Amanda upp och håller seriöst på att kissa på oss. Johanna som var så jävla rädd fick gå och tända alla lampor. Sen så innan det så skulle Johanna sätta sig på bordet där det finns fya datorer, modem och hela skiten. Iaf jag satt vid en av datorerna och när hon satte sig kraschar heeela skiten och hon får allr över sig, plus en öppnad coolaflaska. Så jävla klockrent, skrattar fortfarande åt det!
puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAH

2010-11-08 @ 21:51:22
Postat av: Eorton

Haha klockrent ju. Fyfan vilken shock

2010-11-09 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0