Bloggstart

Hejsan!
Som ni kanske ser har jag skaffat eller fixat min blogg då Alexandra hjälpt mig. Ska iaf sova hos henne inatt, MYYSIGT. Imorgon kanske jag ska rida Dulon om inte han ska få stå, vet inte riktigt än hur det blir. Den här bloggen kommer iaf handla lite om min vardag och min D-ponny Dulon och kanske lite grann om Casio, min foderponny som jag precis lämnat tillbaka (SAKNAR). Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men jag kan ju berätta lite om Dulon. Han är iaf en D-ponny som är född 2002. Han är inte slutmätt än vilket vi ska göra snart, han är 146-147 iaf och grundriden. Jag har inte haft honom alls länge kanske 2 månader om ens det, så jag känner honom själv inte så jätte mycket än. Han är korsningsponny men vi tror att han har new forest i sig, supersnäll är han att hantera och ridningen är det iaf mycket jobb kvar i då han inte har speciellt mycket muskler och ork. Laddar upp en bild på honom,
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0