Senaste dagarna

Hej, nu är det onsdag.
Iaf jag åkte tidigt på typ morgonen ifrån Johanna, somnade vid typ 3-4 och vaknade vid 8 utan väckarklocka.
Jag skulle fota åt gården som skulle komma ut på hemsidan, ganska tråkigt må jag säga!

När jag var klar med det så skulle jag åka med Alexandra till hööks, hann inte rida Dulon eftersom jag efter det skulle sova hos Alex. Men han överlever, dock behöver han inte mer energi än vad han redan har.

Torsdag: Red ut med Lollo, först på andra sidan och det gick bra han var liiite taggad bara. Efter det red vi ett varv runt gården. I stutet av ridpasset lossnade han och slappnade av ordentligt, när han gör det blir han vääldigt mycket mjukare i munnen också. Älskade ponny, vad skulle jag göra utan dig min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0