Saknaden

Det var du och jag, ingen anna. Jag saknar dig något så fruktansvärt egentligen. Du var bäst i alla lägen och jag verkligen saknar dig killen. Allt är över, men jag önskar att det inte var det. Det var Ebba och Casio, inget annat! Så hörs det fortfarande bara rätt i mina öron, allt annat är fel. Jag kommer aldrig glömma telefonsamtalet, du ska ha han nu. Överlycklig som jag blev eftersom jag grinat hela sommaren att han kommer åka till någon annan, eftersom jag redan hållt på med han typ 1 år innan jag tog han så var det bara han jag ville ha. Finaste killen någonsin och det är precis vad han är! Ingen tar platsen han gjorde, ingen kommer göra det. Tiden, den är över nu. Hade du varit D-ponny killen, då hade jag ALDRIG valt bort dig!

(jag och casio på ängen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0