rubrikjävlar

Music

(gillar låten)
Gick åthelvete idag med Dulon, Jag vart väldigt fustrerad och det är inte speciellt kul. Jag orkar inte längre med mig själv och att jag själv är så fruktansvärt lat och bara skjuter upp allting. Jag ska göra ett videoinlägg också men det kommer när jag känner för det, men det kommer den här veckan iaf. Jag har inte speciellt stor lust för någonting just nu, inte för ridningen heller och det känns ganska deprimerande. Men men alla har dåliga perioder och dåligt humör ibland, men jag har det ganska ofta dock.

Nyår vart det feest i Täby, det var kul att umgås med lite andra personer. Telefonen laggade som satan så jag bytte med Fredrika. Vet inte riktigt när vi drog hem till Fredrika men det var väl vid typ 3? Bussresan hem ska vi inte ens snacka om eller jodå det gör vi. Iaf nattbussen var 30min försena. När den väl kom gick bakdörren sönder och vi fick åka med öppen dörr, spya på bussen och när vi var framme så ville inte den andra dörren öppnas och jääävla bussar. Stoppknappar funkade inte och sedan kör bussfan fel. Vi hamnade tillslut hos kossorna, amen juste det är ju där Fredrika bor. En gris, en ko och en VALLENTUNABO!
KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0