Väldigt dålig uppdatering

Iaf i Söndags mådde inte Dulon så himla bra, han hade diaré och aah (såg inte bra ut iaf) Dock vet vi ju varför, typ för att dom får hö ifrån olika åkrar, vilket jag inte alls tycker om. Men a så är det iallafall. Gick ut med honom i cirka 30 min och ah bara fick lite i skogen. Gick med Gunilla och Elektra och vi gick på en liten upptäcksfäst för att hitta nya vägar som vi kan rida på, vi hittade en ganska kort sträcka. Dulon var pigg och glad som tusan.

Måndag: Red ganska sent eller iaf det blev ju mörkt. Missade första bussen hem så tog bussen som gick 20.20. Jag kom hem sent iaf. Red till matsalen där jag klättrade med honom kanske 5 gånger, han var lugn och avslappnad (väldigt bra). Det är ju så jävla hårt underlag nu, och vi får nu precis börja rida i ridhuset igen. Men det är typ aldrig ledigt så det finns ju inte så mycket val igentligen. Tråkigt att rida bara på volten, så när man rider ut kan man typ bara skritta. Men det gör ingenting just nu.

Idag Tisdag: Jag och gunilla ska rida våran sträcka och se om man kan komma längre, våra hästisar lär vara superpigga (roligt) för att dom tydligen fått stå inne hela dagen, mindre bra. Men det är bara släppa ut honom lite i hagen och låta han vara ute lite iaf. Jag skriver om hur det gått lite senare. Ska fota lite kanske för just nu har jag grym bildbrist.
Förresten har ni hört nya Love the way you lie part 2, Rihanna feat Eminem (jag gillar den)

 


Kommentarer
Postat av: Nora

hejsan. vilken fin blogg du har. Kan inte du lägga in videon när du tävlade? :)

KRAM

2010-11-09 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0