hoppträningen

I början var han inte så speciellt sammarbetsvillig då han var bara springig och grymt stark. Men efter ett tag lugnade han sig och det gick riktigt bra, hoppade ganska klockrent idag faktiskt. Det högsta jag hoppade kanske var 95cm kanske, kändes ganska lätt igentligen. I början var det en övning med bommar, mycket kontroll var det vilket dröjde ett tag för mig att fatta hur jag skulle rida. Sedan skulle vi galoppera över bom hinder bom, sedan komma på bommarna. Grymt svårt var det att kunna sakta av i tid, men sista i slutet på den övningen lyckades jag faktiskt. Han är så jävla speciell, grymt mycket att rida och förstå. Fick ingen video dock -.-
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0