Dagens ridpass

Idag skulle jag ju dåra intervallträna. Men blev inte så mycket, red mest på volten och lite ut eftersom det hann bli så mörkt. Jag vet inte riktigt vad det är med min ponny just nu, något stör han sig väldigt mycket på och svarar ingenting i munnen, han har perioder han lyssnar asbra verkligen och är känslig men andra dagen är det helt borta liksom (jobbigt). Blir bara deprimerad när jag rider han just nu då allt går åt helvete, hans galopp är ute och cyklar någonstans och jag vet inte riktigt vart. Hoppas att det ordnar sig snart iaf, ska kanske börja träna för en ny tränare iaf en gång och prova. Hon ska vara jätte duktig på att hjälpa till med problem och kan på något sätt läsa av hästen. För jag behöver verkligen sån hjälp just nu om jag ska kunna ha min ponny kvar, han är vääldigt knepig och jag förstår honom inte riktigt i alla lägen. Sen skulle jag behöva ta ut kiropraktorn igen för att jag tror att han sitter fast någonstans. Ni förstår att min inställning till allt suger också, somsagt JAG SUGER.

(bild från i sommras)
foto: Freja


Kommentarer
Postat av: trulsdottern @ bilddagboken

Foto: Freja Nordström. :)

2010-11-10 @ 10:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0